Tuesday, September 7, 2010

RAYA-BESDAY-MEMBER

da tggl xbpe ari da nk rya ni...thun ni aku blik rya kelntn..scara jujurnya..asl kn rya kt kelntn..msti aku cam nervous,tkut,risau suma ada..sbb fmily kt klntn rmi..n aku xrpt sgt ngn dowg..klu rya kt penang..xsbr2 lak nk blik umah tok..hehehe...bberapa ari leps..my bucuk dtg s.a..tuk smbut my besday..hepy giler!thnks ek my bucuk..hehe..sehari suntuk kitaowg overnite..g low yat,klcc,sungei wang,times square,msjid india,,shpping tuk raya sekli..mlm2 lepak kt datran..slmt la mlm tu owg rmi.so xde la snyi sgt..tp plik gk..ingtkn mlm merdeka je rmi owg..ni mlm pas merdeka pn rmi..kul 3 pg pn keta byk ag..agk musykil jgk la kan..hadiah???erm..of coz dpt hadiah..hehe..aku suka hadiah..n suka dapt hadiah..tmbh2 surprise..thnks ek buck for the present!love u muaahhxx!lepak kt datran..mcm2 jenis owg ada..terdgr mat rempit smbang2 antra dowg..ish2..mcm2 istilah aku baru tau..smpi 3 4 pg dowg leh thn mta sembang ag..aku nk tdo pn xseng..ada plak keta accident ngn keta..keta besr vs keta kecik..sahlah keta kecik dislahkan..lama gk tgk both drvers of the cars tu discuss..tba2 dowg agkut geng lak..aish..bhya tol..
bese la klu da besday tu..ucapan terma kasih y xtrhgga kt CELCOM  sbb bg kol free tuk semggu..so aku pn pe lagi,kol la mmber2 aku y da lma xjmpa tu..mcm2 cte y aku tau..aish..npe la jd ceni..min,yana,fiqa,..aku syg kowg..npe kowg pecah ceni..tp aku xleh nk komen lebey2 la sbb aku xde kt tmpt dowg,,mgkin klu aku kt tmpt dowg..aku pn akn wt bnda y sma..aku hrap kowg akn jd cm dlu blik..i love u all..
pasl MAT GOSIP lak..pe kejedahnya mamat tu sbuk2 nk cri slh owg,nk ktuk owg???giler ke per...
ha,kan aku nk strt maki ni..aish..sbr2..bulan posa ni..erm.spe la mamat sowg ni..xde keje lain ke die..klu dia tu BAIK sgt..xyh la nk ktuk2 owg..mslhnya dia tu pn sma je 2 kali 5..lg truk kot.dpn pmpuan mcm MALAIKAT  jer..baik nk mampos..tp rupa2nya..HAMPEH!

erm..ckup tuk rini..lg 2 ari nk blik kg da..so aku kena la pack brg y nk bwa blik..so..chow lu..

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top