Tuesday, August 7, 2012

Final Year Presentation 2


Entry ni adalah sambungan untuk entry yang sebelum ni. Enjoy the pics! :)

Ni group Aida time tengah present. Dik, ko kata nak tengok group Aida kan, ha, ni lah dia. Hehe

Group Kak Asma'. 

Group Tikah, Bazlin & Nik dekat booth diorang. Berbelit lidah aku nak sebut tajuk FYP diorang tu. 

Fatin & Shafa dengan diorang punya chemical reaction

Group Chu r, Kak Dini, & Anis. Abaikan baju hijau yang tengah tu. Hehe

Saja nak menyelit jugak gambar ni. Hehe

Nik dekat booth group aku. Dia memang suka bergambar. Dah boleh join group aku dah tu. 
Baju sama kaler ngn storyboard. Hahaha. 
p/s : cer tengok sebelah kanan tu. Kelasssss u! Hahaha

Tikah dekat booth group Kin

Dari kiri : Amani, Wan, Anis, Dayah, Tikah, Bazlin, Nik and Shafa

Bad & Shafa. Kak kat tengah tu lupa lah nama apa. Sorry. Hehehe

Group Jemy, dekat booth diorang. Sebelah booth aku je tu. Hehehe

Again, all this pic credit to Sakinah. Saya hanya tukang post kat blog jer. Sekian terima kasih. 

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top