Saturday, August 4, 2012

RESULT

Salam all..

                           Dah lama sangat xupdate blog ni. Dah berhabuk dah rasanya blog ni. Hehehe. Okay. Sekarang ni nak citer pasal result. 3/8/2012 yang lepas, UiTM baru saja mengeluarkan result untuk student2 degree yang amik exam bulan 6-7 lepas. So, semuanya of course la gelabah gilaaa nak tengok result sendiri kan termasuklah aku. Tapi, jauh di sudut hati ni, rasa macam nak tengok cepat2. Yelah, bila tengok awal2, xde lah nak pikir2 dah lepas ni kan. So, bila jam tepat pukul 12 tengah malam, memang aku dah terpacak dah kat depan laptop, buka emel, tunggu UiTM emel result. Meh nak gitau korang. Setiap kali nak check result, camtu lah aku. Ish xboleh aku check lambat2, lagi aku gelabah. Baik aku check cepat2 je. Hehehe. Tunggu punya tunggu, jeng jeng, sampai pun emel. Dup dap dup dap neh nak buka emel. Siap letak tangan dekat skrin laptop lagi punya takut nak tengok result. Mengada betol, cakap xsabar, tp takut plak dah. Hahaha. 
                         First, nampak CGPA. Eyh, naiklah. Aik?? dah tertanya2 dalam hati. Sebab aku xtarget pun nak naik dari sem lepas. Lepas tu tengok GPA plak. What???? memang soalan tu lah yang terkeluar. Xsangka betol. Ingatkan aku dah xde peluang nak dapat pointer cam tu .. Yelah, aku banyak main kot. Time exam, bleh plak selambak badak je kuar. Sampai kena member tegur, selalu keluar. Biasalah, si dia dah dekat, kenala kuar selalu. Ada masa sebulan je pun, pastu nak balik Kulim dah. 
Sangat2 xsangka. Masin jugak mulut budak bucuk tu. Tapi tu la, dia dah tuntut suh belanja dia dah. Sape suh bet ag, padan muka aku. Kami memang macam tu, selalu compare result masing2. Kali ni result dia tinggi, and aku xrasa boleh lawan result dia tu. Tapi dia still percaya aku boleh. "Kalau nanti result tinggi, belanja."
Lebih kurang cam tu lah dia cakap. Aku plak cakap, "Eleh, orang berani kerat jari lah kalau result tinggi. Susahlah sem ni. Dah lah selalu keluar " Lepas tu, ambik kau. Kerat la jari tu. Hohohoho. Tapi, aku xcakap pun jari aku kan. Hahaha.
                            Anyway, ni kali kedua dapat result cam ni. 4. Rasa bersyukur sangat2. Result akhir sem yang sangat manis. Lagi manis bila tahu, member2 ramai yang tinggi. Fatin, Ain, Kin, Fudzla, Miera Obella, and Ada, congratulation korang. Seriously aku happy sangat2 tuk korang. Tambah2 Ain and Fudzla, kitakan selalu together2, jujur aku cakap, dah lama aku nak korang rasa macam ni. Tuk Fatin plak, aku tahu kau boleh buat. Tapi, sem2 yang lepas, mungkin nasib xberpihak dekat kau. So, bila kau happy, aku pun tumpang happy sekali. Buat member2 yang lain, congratulation jugak. We have done our best, and this is the best that we got. Buat lovely roommate, Aida and Tikah, walaupun aku xtahu result korang, congratulation jugak. Tambah2 Tikah. Mesti 4 jugak. Awak lagi bijak dari saya. Aida plak, aku happy bila tengok status kau yang happy lepas check result. Nak menangis kegembiraan kan kau tulis. Alhamdullillah. Untuk Izzah plak, congratulation jugak. Walaupun xcontact and xtahu pasal Izzah, tapi Wani harap Izzah dapat yang terbaik .
                     Sampai sini jelah entry ni. Penat weyh tulis. Korang pun mesti penat kan baca. Ceyh, ada ke yang nak baca panjang2 macam ni. Rendah diri sebentar. Huhuhu. Sebelum tu :

Thank you ma, pa. Semua yang kakak dapat and ada sekarang ni, all of this is because of you. Without you both, I am nothing. Thanks a lot. Dear, thank you to you too. You always make me smile and always support  me. Thank you because always be with me, go through anything with me. Thank you :) 
Okay lah.


 Till we meet at next entry. Chawww~~~


3 comments:

Nur Afiqa Mustaza said...

ade laaa, ak laa yg bace..
tahniah kak. im proud of u :)
4flat tuu, bukan senang nak dapat ...
tahniah2..

Unknown said...

waniey..thanx 4 including me into ur blog..hehe bangga...thniah to u..ko mmg trhebat la yunk!! syang ko..u r my bestfriend ever..masa aku susah dan senang ko ada ngn aku..thank u so muchh!!!

aida ross said...

Well done roomate!! I'm so proud of u :D
Doakan kejayaan aku kat shah alam next sem plak ea .hehe.. Will miss u ..

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top